Hlavná stránka

Máte otázku?

Prečítajte si najčastejšie otázky našich zákazníkov. Ak ste odpoveď na našu otázku nenašli vyplňte prosím kontaktný formulár.

Musím sa na stránke pred prvým nákupom registrovať?

Registrácia je dobrovoľná, zaregistrovaním získavajú niekoľko výhod, najmä:

  • zľava 10% na prvý nákup
  • jednoduchšie opakované objednávanie tovaru cez obľúbený košík a históriu Vašich nákupov
  • prehľad o akciových ponukách, novo zaradených produktoch ako aj prehľad o súťažiach, do ktorých sa môžete zapojiť.

Kam je možné doručiť moju objednávku?

Vašu objednávku je možné doručiť na území Bratislavy. V prípade že vašu adresu nenájdete vo výbere adries na doručovanie tak nás neváhajte kontaktovať na obchodik@staryotec.sk

Aká je cena za dopravu?

Cena za doručenie pre Bratislavu (okrem mestských časti: Jarovce, Rusovce, Čunovo, Devín, Devínska Nová Ves, Záhorská Bystrica): V prípade objednávky do sumy 59 € (slovom: päťdesiatdeväť EUR), budú Zákazníkovi vyúčtované Náklady na dodanie vo výške 5,30 € (slovom: päť eur tridsať eurocentov). V prípade objednávky rovnej alebo prevyšujúcej sumu 59 € (slovom: päťdesiatdeväť EUR), nebudú Zákazníkovi vyúčtované žiadne Náklady na dodanie Tovaru. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že na vyúčtovanie výšky Nákladov na dodanie Tovaru Zákazníkovi nemá vplyv výška zaplatenej Kúpnej ceny, ale len výška Informatívnej ceny uvedenej v Nákupnom košíku.

Cena za dodanie doručenie Tovaru pre vybrané mestské časti: Jarovce, Rusovce, Čunovo, Devín, Devínska Nová Ves, Záhorská Bystrica:

V prípade Informatívnej ceny do sumy 59 € (slovom: päťdesiatdeväť EUR), budú Zákazníkovi vyúčtované Náklady na dodanie vo výške 6,80 € (slovom: šesť eur osemdesiat eurocentov). V prípade Informatívnej ceny rovnej alebo prevyšujúcej sumu 59 € (slovom: päťdesiatdeväť EUR), budú Zákazníkovi vyúčtované žiadne Náklady na dodanie Tovaru. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že na vyúčtovanie výšky Nákladov na dodanie Tovaru Zákazníkovi nemá vplyv výška zaplatenej Kúpnej ceny, ale len výška Informatívnej ceny uvedenej v Nákupnom košíku.

Môžem si objednávku vyzdvihnúť osobne?

Objednávku si môžete vyzdvihnúť aj osobne v predajni Starý Otec na Šustekovej 4-6 v Bratislave – Petržalke. Pre vyzdvihnutie objednávky je potrebné dodržať vami vybraný horizont vyzdvihnutia objednávky.

Aký je najkratší čas doručenia nákupu?

Najkratší možný čas doručenia nákupu je do 2 hodín od jeho objednania za predpokladu, že toto časové okno doručenia ešte nie je obsadené inými zákazníkmi. Dostupné časové okná sa Vám vždy zobrazia pri tvorbe Vášho nákupného košíka.

Ako bude môj nákup zabalený?

Pri vytvorení nákupného košíka si môžete vybrať spôsob zabalenia tovaru. Sami si zvolíte, či chcete tovar dodať v papierových nákupných taškách, kde účtujeme balné vo výške 0,40 € na jeden nákup tovaru (bez ohľadu na počet použitých tašiek) alebo si tovar prevezmete z nášho nákupného košíka od kuriéra s použitím vlastnej tašky alebo iným vhodným spôsobom uloženia tovaru pri jeho prevzatí. Mäso a mäsové výrobky, ryby a vážené mliečne produkty, budú z hygienických dôvodov balené do tašiek na naše vlastné náklady.

Čo ak nenájdem svoj obľúbený produkt z predajne Starý Otec?

Produktovú ponuku na stránke budeme postupne rozširovať, ak však vás obľúbený produkt neviete nájsť, neváhajte nás kontaktovať na obchodik@staryotec.sk. Ponuka na stránke je limitovaná aj aktuálnymi skladovými zásobami, ktoré každodenne dopĺňame, aby ste dostali vždy čerstvé produkty.

Čo je to informatívna cena?

Informatívna cena je cena platná v čase objednávania tovaru. Informatívna cena sa môže líšiť od vyúčtovanej kúpnej ceny tovaru najmä z týchto dôvodov: •Váš nákup môže obsahovať vážený tovar, kde si ako zákazník objednávate len jeho približnú váhu. Presná váha a kúpna cena tovaru sa dá určiť až po navážení a naúčtovaní tovaru. •môže sa stať, že pri dodávke tovaru nejakú položku z nákupného košíka vrátite a bude Vám vyúčtovaná kúpna cena len v hodnote skutočne prevzatého tovaru. Ak Váš nákup obsahuje tovar, pri ktorom sa jeho kúpna cena líši od informatívnej ceny uvedenej vo Vašom nákupnom košíku, môžete sa rozhodnúť tovar neprijať.

Aká je minimálna hodnota objednaného tovaru?

Nestanovujeme minimálnu hodnotu objednávky.

Môžem platiť stravnými lístkami alebo v hotovosti?

Momentálne je možná platba kartou, v hotovosti alebo stravnými lístkami iba pri osobnom prevzatí vašej objednávky v predajni Starý Otec na Šustekovej 4-6 v Bratisleve – Petržalke. Pri doručení vašej objednávky kuriérom je možná iba platba v hotovosti. Do budúcnosti však pripravujeme aj ďalšie možnosti platby.

Čo mám robiť v prípade, ak z môjho nákupného košíka nejaký tovar chýba?

V prípade, ak zistíte akúkoľvek chýbajúcu položku pri kontrole Vášho nákupu, informujte prosím pracovníka rozvozu tovaru, ktorý zabezpečí, aby ste za chýbajúci tovar nezaplatili. V prípade, ak zistíte chýbajúcu položku až po prevzatí tovaru a odchode pracovníka rozvozu, neodkladne nás informujte na obchodik@staryotec.sk. Bude Vás kontaktovať pracovník, ktorý s Vami vzniknutú situáciu vyrieši.

Môžem vrátiť tovar z doručeného nákupu?

Ak nie ste spokojný s ktorýmkoľvek výrobkom, môžete ho vrátiť priamo pracovníkovi rozvozu pri dodaní tovaru. Kúpna cena takéhoto tovaru Vám nebude vyúčtovaná. V prípade, ak sa rozhodnete tovar vrátiť až po odchode pracovníka rozvozu, môžete nás kontaktovať na obchodik@staryotec.sk. Na tento účel slúži reklamácia (ak má tovar vady) za podmienok bližšie uvedených v reklamačnom poriadku (súčasť našich všeobecných obchodných podmienok)